איזה סירה מתנפחת מומלצת לקנות ומה המחירים ?

איזה סירת דינגי לקנות ?, מה זה סירת דינגי ?, סירת גומי, סירת דינגי, סירת שירות ליאכטה -

איזה סירה מתנפחת מומלצת לקנות ומה המחירים ?

אם אתה מחפש סירה מתנפחת לשייט או לדייג או לפאן עם המשפחה והילדים , יש לך מספר אפשרויות לבחור מהן. הבחירה תלויה בגודל הסירה, התקציב, המטרה, הסביבה והמנוע שאתה רוצה להשתמש בו. אני אנסה לתת לך כמה טיפים והמלצות לפי הנסיון שיש לנו והלקוחות שקנו בשנים האחרונות משם אנו שואבים את הידע שלנו.

  • גודל הסירה: תחשוב כמה אנשים אתה רוצה להוביל בסירה המתנפחת , וכמה ציוד אתה צריך לקחת איתך. סירות מתנפחות יכולות להכיל מ-2 עד 12 אנשים, ולהיות באורך של 2.5 מטר עד 7 מטר. ככל שהסירה גדולה יותר, היא יכולה להיות יותר יציבה ומרווחת, אבל גם יותר כבדה ויקרה. כמו כן, תצטרך לבדוק אם יש לך מקום לאחסן ולהוביל את הסירה המתנפחת ברכב -חשוב הסירות המתנפחות של חברת קוליברי מתקפלות לתיק איכסון וניתנות להכנס בתא האיכסון של  רכב רגיל (בבאגז' הרכב ).

  • התקציב: סירות מתנפחות יכולות לעלות ממאות שקלים עד אלפי שקלים, בהתאם לאיכות, החומר, המותג והאביזרים שלהן. אם אתה מחפש סירה מתנפחת זולה כמו סירות אינטקס INTEX, אתה יכול למצוא כאלה אצלנו בתותח בשיווק במרכבה 28 חולון  או באינטרנט במחירים של כ-200-1000 שקלים. אבל אל תצפה  כמו סירות גומי קוליברי עם גומי חזק של 5 שכבות ואחריות ל 3 שנים להם להחזיק לאורך זמן או להיות מאוד נוחים או בטוחים.  

  • סירות מתנפחות KOLIBRI בעלות חוזק, עמידות, יציבות ונוחות. המחירים שלהם משתנים בין 1500 ל-7000 שקלים, בהתאם לגודל ולדגם. כמובן, אם אתה רוצה להוסיף מנוע לסירה המתנפחת, תצטרך לשלם עוד כמה אלפים שקלים, בהתאם לסוג ולהספק של המנוע.

  • המטרה: תחשוב למה אתה רוצה להשתמש בסירה המתנפחת. האם אתה רוצה לשוט לפנאי, לדייג, לגרור מצוף, או לעשות ספורט? יש סירות מתנפחות שמתאימות למטרות שונות, ויש להן תכונות שונות. לדוגמא, אם אתה רוצה לדייג, אתה יכול לבחור בסירה מתנפחת שיש לה כיסאות, מושבים נוחים, מתקן לחכות, ומקום לאחסן את הדגים. אם אתה רוצה לגרור מצוף, אתה יכול לבחור בסירה מתנפחת שיש לה חיבורים למנוע, ומספיק כוח להגיע למהירות גבוהה. אם אתה רוצה לעשות ספורט, אתה יכול לבחור בסירה מתנפחת שיש לה צורה חותכת את המים לשייט מהיר, ומספיק יציבה וגמישה לעמוד בגלים ובמכשולים.

  • הסביבה: תחשוב איפה אתה רוצה לשוט בסירה המתנפחת. האם אתה רוצה לשוט בים, בכנרת, בנהר, או באגם בשמורת טבע? יש סירות מתנפחות שמתאימות לסביבות שונות, ויש להן חומרים ועיצובים שונים. לדוגמא, אם אתה רוצה לשוט בים, אתה יכול לבחור בסירה מתנפחת שיש לה חומר עמיד בפני מלח ושמש, וצורה שמקלה על החדירה והיציאה מהמים. אם אתה רוצה לשוט באגם או בנהר, אתה יכול לבחור בסירה מתנפחת שיש לה חומר עמיד בפני חדירות ושריטות של הסלעים 

  • מקווה שהצלחנו להסביר ולפתוח את היריעה איזה סירה מתנפחת מתאימה לך ומומלצת לך -תוכל להגיע אלינו לחנות למרכבה 28 חולון ולראות לשאול ולגעת בסירה לחוש את המוצרים לפני ההחלטה לרכוש סירה מתנפחת ובאיזה תקציב תרצה להוציא עבור הסירה שלך.

  • לחץ כאן למבחר מחירים לסירות גומי 


.container { max-width: 100% !important; }
.container { max-width: 100% !important; }